knumar Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Har lest en del veldig gode innlegg her inne om dette emnet, men jeg er ute etter en hurtigmetode som gir et greit nok resultat. Har ikke tid til � sette av flere timer p� dette. Jeg kan eventuelt heller vokse oftere. Utgangspunktet er at jeg har en Ford s-max machine grey metallic 2007 modell som jeg kj�pte for to uker siden. Lakken ser for s� vidt grei ut, men jeg vet ikke hva som er gort av voksing tidligere. Enkelte plasser er det noen sm� overfladiske swirls som ikke kan f�les med negelen. Disse vil jeg ha bort. I tillegg til denne bilen har jeg en r�d Toyota Aygo 2007. Som sagt s� trenger jeg en enkel og kjapp l�sning. Synes imidlertid det er vanskelig � orientere seg i voksjungelen. S� la oss si at jeg har to rene og t�rre biler og kan strekke meg til � gjennomf�re polering/voksing med maks to prosesser? Ps! Er det forskjell metode p� metallic lakk og vanlig lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Å ha på voks tar ikkje lange tiden. Dette er beskyttelse for lakken etter at den er polert. Det er poleringen som tar litt tid. Her er det nok ein stor fordel å bruke maskin. Skal du ta vekk swirls, må du bruke maskin. Håndprodukter skjuler berre swirls. Men har du ikkje tenkt å bruke maskin, har eg eit forslag å komme med. Det koster kanskje nokre kroner, men er lett å jobbe med og du får eit supert resultat. http://www.swissvax.no/startside-mainmenu-64?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=131&category_id=12 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg