320de46 Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Tidligere idag når jeg skulle hjem fra butikken var det ingenting på bilen som funket.Jeg vridde om nøkkelen,lys i dash kom på,men alt sluknet når jeg vridde nøkkelen et hakk til.Etter det var bilen helt tappet for strøm å absolutt ingenting fungerte.Fikk startet bilen ved hjelp av startkabler å kjørte rundt i ca en halvtime,men når jeg stoppet bilen å skulle starte igjen så var det samme problemet igjen.Har batteriet tatt kveld eller kan det være noe annet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Tyder vel på at batteriet har tatt evig sommerferie hvis alt var normalt med motoren i gang Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babali Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Skulle likt å høre noen synspunkter på dette jeg og.Skjedde akkurat det samme med meg.Fikk starthjelp, og bilen funket helt normalt og jeg kjørte hjem og parkerte. Men neste dag så var det det samme. Trodde det var batteriet, så jeg kjøpte nytt,men ingen endring. Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Du må jo måle om batteriet får lading. Ladespenningen over batteriet bør være imellom 14,0v og 14,4v. Prøv å måle på tomgang og ved litt turtall. Ha på belasting. (lys, vifte og stereo) Kan og være noke som trekker strøm når motoren er av. F.eks. ei lyspære eller stereoanlegg. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Høres ut som den ikke lader, bør får målt ladespenning og sett batteriet ditt på lading. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg