Volvo Råner'n Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Jeg har en golf 2 med klokke i insrumentpanelet. Åssen er det å sette i et instrumentpanel med turteller. Er det mye jobb? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Nope tar deg 20 min og bytte... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ehm.. Jeg for ikke det ut uten videre, har skrudd løs alle skruer og tatt ut ledningane. Det virker helt løst, men for det ikke på utsiden av kanten fordi en plastikk bit er i veien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 tatt ut speedowiren også da? det er bare å vippe det ut ja, så enkelt er det.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 passer ledninger og sånn da?? må jeg legge opp nytt til turtelleren?? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Volvo Råner'n passer ledninger og sånn da?? må jeg legge opp nytt til turtelleren?? plugg i det som er der - tut og kjør, alt skal virke :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg