Aalesund Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Skal kjøpe meg en slik AMI kabel system til min Audi A6 2006 4F. Er ganske sikker på att det er 2G MMI system på denne bilen, men jeg lurte på om noen vet om denne passer: http://www.autohifi.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2831 VET at det står helt nederst at det ikke passer til 2G MMI, men spørr likevell for å være sikker og om noen vet om dette stemmer. For etter hva jeg ser ut i fra bildene på linken så følger jo det med en ny cd spiller + alt man trenger for å koble. Så det skal da vell funke til 2G også om jeg tar ut min gammle cd veksler og plasserer denne nye cd spilleren som følger med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Jeg vil vel anta at de ikke har satt opp siste punkt helt uten grunn...... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg