Rokker Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har drivi å sysla litt med tenningskurver på gamle motorer og funnet at det er mye å hente der. Lurer på følgende hvis det går an å si noe generelt om hvor dan en tenningskurve gjerne ser ut på en moderne bil med bensin uten turbo. For å gjøre det enkelt forslår jeg å holde oss til følgende områder. Tomgang Stabil cruising i 80 fult pådrag 2500rpm og opp Og hvis noen kan er jeg også interessert i hva som er typiske tall å benytte seg av ved chiptuning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rokker Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrZ Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Jeg syns manualen til Autronic`en min var fin der. Sjekk her - http://www.mrm-racing.se/forum/showthread.php?t=294 Siter -98 Primera GT -84 Blazer -77 280Z -77 924 -76 260C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg