lervik90 Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Bilen min har begynt å leve sitt eget liv. Den har begynt å stoppe etter at jeg har kjørt litt. Turen begynner og jeg kjører et lite stykke.. Men når jeg må stoppe bilen og den går på tomgang så stopper motoren og.. Dette skjer ikke alltid, men ofte nok til at det er plagsomt... Jeg har hatt samme problem på en annen golf, men det fant jeg aldri ut av hva var før jeg solgte den... Jeg tok ut forgasseren og titta litt på den, men den så greit ut selv om jeg ikke har peiling på forgassere :) Noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe? jeg skal på langtur med bilen snart, så hadde vært greit og fått fikset det.. Blir veldig takknemlig for svar som kan fikse problemet :) Det kan jo være noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 det er en golf 1.6 motor i den originalt, men tror det er byttet til en 1.8. Motorkoden er EZ/HM hvis det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har noen bilder som viser forgasseren. Vet ikke om det er innsprut eller forgasser.. har lite peilng på slike ting.. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 EZ er en 1.6Liter :) HM er ingen motorkode som eksisterer i Golf 2.. MH eksisterer, det er da en 1.3Liter sjekk alle punkter den kan dra falskluft, dvs, flens, vakuumslanger etc Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 OK ok. Takk for svar. Vet du hvor jeg kan få tak i vakumslangene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuoest Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 hadde samme problemet med min 87' golf 1.6.. :) Vakumslanger finnes ratt på Mekonomen, Thorshov eller bilxtra :) Siter 1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs 2002 VW Golf 1.4 Firstline 1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 http://www.typ-17.de/index.php/cat/c1391_Golf-MK-II.html de har det meste. har bestilt flere ganger og fått det jeg bestilte og ble fornøyd. har du elektrisk fordeler eller manuell? har du sjekket om det er slakk i fordeleren? har du sjekket at det ikke er hull i forgasser flensen? mulig du må overhale forgasser. hadde samme problemet med begge golfene jeg hadde 1.6 84 og 89 mod. overhalte forgasser bytta til elektrisk fordeler og justerte den og da ble det god som gull :D sjekk med startgass på vakumslangene for å se om det er lekasje Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg