Hot Rod Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Trenger litt hjelp fra merke-fanatikere og andre med stor detaljkunnskap. Hotrodden skal utstyres med et pent / tøft / i-øyefallende bensinlokk. Er ikke ute etter et diskre lokk i bilens farge. Det har jo alle idag. Vurderer flg stil: Racing, som f.eks på Audi Coupe og masse MC'er. Nostalgi racing som f.eks på Fiat Coupe. Pent, stilrent som f.eks på Jaguar (de som står oppe på bakskjermen på begge sider av bagasjelokket) Kom med forslag folkens! Gjerne ganske "vanlige" biler slik at jeg kan jakte opp noe hos høggere rundt omkring. Ultrasjeldne ting med fantasipriser er heller ikke så interessant, da reproduksjoner kan kjøpes for ca 1500 kr. Og hvis noen av dere vet om vrakbiler av overnevnte typer så si gjerne ifra. Enten her på VGD eller i gjesteboka på hjemmesiden: http://home.online.no/~staalgi/index.cfm Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 kan vi få bilder dit det skal på? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Åssen blir stilen på bilen? Store moderne felger og lavprofil dekk, eller ballong-stuk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Står mer om planen på hjemmesida. Det blir en slags "hitech-light"-stuk. Påfyllingslokket skal plasseres oppå "skulderen" ved siden av fremre hjørne på bakluka. Hjemmesiden: http://home.online.no/~staalgi/index.cfm Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Sparco sine lokk er vel helt greie. Får de krommet(med lås) eller børstet alu. http://www.sparcousa.com/ptuning_acc.asp?id=196 Eller som på Viper'n? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 få frest/dreid ut en etter din egen skisse ,dah.. :D om du ksal ha noe spesielt lager du selv mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Å lage et selv blir litt for avanser for meg. I tillegg trenger jeg jo innfestingen til lokket også. Det gunstigste for meg hadde vært å kommet over en bil der jeg kunne skjære ut karosseriplata rundt lokket pluss 10-20 cm av selve påfyllingsrøret. Da får jeg også med innfestingen til lokket og hele greia kan sveises inn på passende sted på rodden. Viper-lokket så forresten tøft ut. Pene reproduksjoner komplett med innfesting og rørhals koster ca 1500kr. Kan jo kjøpe noe slikt også, men med litt flaks kommer jeg over en Fiat Coupe eller en Jaguar hos høggern. Skjærer jeg ut selv regner jeg med å få det billigere enn 1500kr. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg