heljo Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 (endret) Eg lurer på kor dreneringa frå ac-radiatoren inne i bilen skal komme ut. Bilen min er blaut inni, eg finn ingen lekkasje, og det blir ikkje vått under bilen når ac er i bruk, eller etterpå, slik det blei tidlegare. Lurer på om det kan vere så enkelt at eg må blåse rein dreneringa, men finn den ikkje. Nokon tips? Bilen er 2000 mod stasjonsvogn. Endret Juli 17, 2011 av heljo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Hei Står det vann i batterikassa? Er en plugg under batteriet som kan lage litt kluss ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 nei, det var første plass eg sjekka. Tok opp boksen under pollenfilter og tetta ekstra og, men det kjem inn vatn likevel. Eg blei våt på føtene ein dag eg køyrte, og det virka som om det vatnet kom ut luftdysene under midtkonsollen, på førarsida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Dreneringa sitter nok et eller annet sted bak hanskerommet eller midten av dashbordet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Du har ikke sprekk i den plastikklista som går over kupefiltret da sånn at vannet kommer inn den vegen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Hvis det ikke lenger blir vått under bilen ved bruk av ac, er det garantert at dreneringa er tett. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Ja, kjem ingenting under bilen, og før kom det mykje. Så eg må berre finne den ein dag eg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 har akk samme problemet på min nå også...bløte bein og våt forbrønn på h.side ..pain in the ass problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 da har jeg demontert hanskerommet.baki der retning midt tunnelen går dreneringa ..fikk koblet fra shiten og planen var å blåse opp røret ..det var suppe tett ..fikk nok fort ut en halvliter vann!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Har røska ut tepper og hanskerom eg og, her var røret ope, eg tok av plast-trakta, og fyllte vatn i holet i golvet. Det gjekk rett gjennom. Problemet på min bil låg oppe i boksen som radiatorane står i, eg tok trykkluft og blas inn i utløpet der, det tynne røret, og etterpå kom det sikkert ut ein god liter med vatn. Lurer på kva som holdt det igjen oppi der!! Men, eg er så "heldig" at eg har lekkasje på varmeapparatradiator, så eg finn vel noko lauv eller liknande når eg snart må bytte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg