Gå til innhold

Fete biler i tr.heim

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

Feeeet bil du har fått deg!!!! Åssen er det med registrering til deg da? Noen planer? Helvete å sitte på gal side?

Regner med at der ordner seg med registreringa... men "time will show"

Har ingen planer helt enda..kan hende at den blir lagt ut for salg.

Og det er ikke noe helvete å sitte på "gal" side...det er jo litt av sjarmen ved skyline det. Blir vant til det i løpet av en liten time..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Supratt 3.0

Tror du misforsto meg litt nå, jeg har user navn med Supra, det var liksom det som var hintet. Det er desverre ikke min bil

:(

Men, jeg har en gammel Supra. (Se under Toyota og Supra forumet)

oookei... i`m sorry:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by \ScOrPiOn

Bilder av den nevnte s2`n?`grønne....

Kan prøve å få tatt ett bilde.. ser den nå hele tiden.. men det er sikkert noen som har ett bilde også? På ett en plass ligger det helt sikkert bilde av den.. men vet ikke hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supratt: blander du ikke sammen noen supraer nå? Den Hell Stjørdal er jo Mr Hærnes sin, og den til han på Hell Trondheim er jo en annen bil?

Hærnes har ok datter også :D

Stephan: S2'en har ikke noen spess planer for sommeren den...

Men blir morro mot sommeren når de gromme amerikanerne og syklene kommer ut igjen :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Supratt: blander du ikke sammen noen supraer nå? Den Hell Stjørdal er jo Mr Hærnes sin, og den til han på Hell Trondheim er jo en annen bil?

Men blir morro mot sommeren når de gromme amerikanerne og syklene kommer ut igjen :)

Ifølge han jeg jobber med som er kompis med han karen.. siden han har jobbet på es før sa nå at han hadde/har skaffet seg ny større turbo og div andre oppgraderinger som skal på til sommeren... men ikke vet jeg... skal ikke si noe sikkert:D Alldri lurt å være helt sikker på noe har jeg funnet ut. MEn det er nå det jeg har hørt a.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Hehe, Amrikaner er nå engang amrikaner, og jappe er nå engang jappe, MEN, Datter!!!??? Regner med nærmere info snart Christian!!!???:D

Øystein har nettop bytta turbo og litta annet småstasj, så det er vel ikke noen store planer for sommeren...

Du med Skyline, hvordan kan du regne med at det ordner seg med skilt?? Min oppfattning er nå at biltilsynet er noe av det vrangeste som finnes, og å få skilt på en sånn bil skal visst ikke være akkurat lett..

Den Coupen det er snakk om, er en svart typ89, med koplett rs2Drivverk/understell, 2.5 20v med gigant turbo, diiiiiiger intercooler datasprut+++++++ Skikkeli Rått bygg....... Har Xenon i org typ89 lykter oxo....

Den røde S2en vet jeg ikke hvor holder til, men han som har den hadde 200 20vT og s6 før, kan kanskje stemme at han er fra byneset ja..... men vet somsagt ikke helt...

og PS:

Funkes/Christian: Kjøp deg Tysker du å nå da!? Bare si JA du.;) :D

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider