audib2 Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 viften på a4'n går hele tiden. tror det er viskosekoblingen. hvordan bytter jeg denne? må jeg av med radiatoren for å komme til? når når motoren er slått av kan jeg vri rundt kjøleviften uten problemer. den går ikke helt lett med nesten. er det andre ting det kan være? er en audi a4 1996 med abe motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGulliksen Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 kan være viskosekoblingen som er deffekt, ellers kan det være det elektriske. Få kjørt ut en feildiagnose av den på møller :) Siter Audi A4 95 Limo - (solgt)Audi A3 98 Sportback - (solgt)Audi A6 03 Avant - 2,4 V6 (Tidligere pendlerbil)Audi A4 B8 Limo - 2,0TDI 143hk (solgt)Audi S4 C4 93 Avant - 2,2t quattro (AAN) (solgt) Volvo S40 98 Sedan - 2.0l (solgt) BMW E39 00-Touring - 520i manuel Diagnoseverktøy til en rekke bilmerker. Muligheter for kjøp av rimelig programvarelisens til alle resterende bilmerker ved behov. Tillegg - 20pin overgang til eldre BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Viften skal gå helt lett og det er normalt at viften går rundt (sleper) hele tiden med redusert fart. Så lenge motoren er kald så kan du holde igjen viften med en finger, noe du ikke skal prøve når motoren er varm ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg