Gå til innhold

Strømstjeler

Ranger emnet


Charger E49

Anbefalte innlegg

Spenningsfall når radiatorviften går er normalt, hvor mye avhenger av hvor målepunktet til voltmeteret er.

Sjekk batteriet ditt. Har dette vært utladet eller stått lenge utladet så erdet ikke som nytt lenger. Om du vil måle strømtrekk så kople av hvilken som helst polsko og kople et amperemeter mellom. Er strømmen unormalt høy så ta ut en og en sikring til du finner ut hvor strømmen går.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du satt på igjen jordingen mellom motor og karosseri? Om ikke så er det grunnen til at starteren ikke fungerer. Sjekk at det er god kontakt her da det går en del strøm til starteren. Sjekk også om det kommer +12V på den tynne ledningen til starteren når du prøver å starte, samt sjekk at den tykke ledningen til starteren henger fast og har god kontakt.

Ikke rot med verkøy nær starteren uten å ha koplet ifra batteriet først.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår