senator-a Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Hei, noen som kan fortelle meg hvordan å ta ut bakruta på en Rekord E? samme ruta skal på plass, så må ikke gå i stykker.. takker for svar! mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 riv av kromlista rundt, bruk stål tråd eller lignende og dra rundt ruta, så presser du den ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Du starter i ett hjørne av ruta inni bilen med en flat skrutrekker, og så presser du forsiktig gummikanten som sitter på innsiden over ståkanten (kommer tilsyne når du presser, og da skjønner du tegninga). Så tar du en skrutrekker til og jobber deg bortover til du er kommet rundt. Trikset når du skal ha ruta inn er å finne en tykk (ca 4-5mm ledning) Og legge denne i sporet i pakningen. Så må du få med deg en medhjelper. Plasser han på utsiden og be han presse forsiktig ruten inn der hvor du skal jobbe. Så begynner du å dra ut kabelen mens han presser. og vips, skal du se pakningen legger seg fint over stålkanten ettersom dere jobber dere bortover. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg