Gå til innhold

Hvilket prgram bruker gutta .....

Ranger emnet

62deluxe

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilket program gutta bruker til å laste ned MP3 filer, har brukt kazze men der er det mye virus og tull får sjelden det som står beskrevet. DC ++ synes jeg er tungvindt med alle disse hubbene men her får du det som står, en må også fylle harddisken med dritt for og kunne komme inn på diverse hubber dumt når de krever 60G og hardddisken er på 40G.

Lurer også på om det finnes nettsteder som har lister over det siste inne musikk i de div sjangrer som teckno, transe osv. Har litt problemer med hva jeg skal søke på husker aldri hva de heter.

Så tips om div feeet bilmusikk ønskes, gjerne også testmusikk til anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 62deluxe

Lurer på hvilket program gutta bruker til å laste ned MP3 filer, har brukt kazze men der er det mye virus og tull får sjelden det som står beskrevet. DC ++ synes jeg er tungvindt med alle disse hubbene men her får du det som står, en må også fylle harddisken med dritt for og kunne komme inn på diverse hubber dumt når de krever 60G og hardddisken er på 40G.

Lurer også på om det finnes nettsteder som har lister over det siste inne musikk i de div sjangrer som teckno, transe osv. Har litt problemer med hva jeg skal søke på husker aldri hva de heter.

Så tips om div feeet bilmusikk ønskes, gjerne også testmusikk til anlegget.

Etter at jeg fant Soulseek (slsk.org), så har jeg avinstallert Kazaa, for der finner jeg bare støyversjoner av Scooter-låter likevel. Leter du etter trance er Soulseek 40.000 ganger bedre enn Kazaa! :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort problem med Kazaa nå er at RIAA legger ut mp3 som er ødelagt, men ahr samme størrelse som den hadde fra før. I og med at du laster ned fra flere brukere, vil det da være ganske umulig å ikke få med seg litt av denne også, og det blir "hakk" i sangen.

Ellers bruker jeg Direct Connect (dc++), og er ganske fornøyd med dette, det er også det beste til å laste ned hele album fra etter min mening. Soulseek er også bra, men det bruker jeg ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Suprnova.org til å laste ned hele album (masse rock og metall). Og alt det her andre vaset bruker jeg Ares er nesten som kazaa uten alt spyware etc

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

Etter at jeg fant Soulseek (slsk.org), så har jeg avinstallert Kazaa, for der finner jeg bare støyversjoner av Scooter-låter likevel. Leter du etter trance er Soulseek 40.000 ganger bedre enn Kazaa! :)

Kosta penger å bruke jo :(

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

hehe, har ikke brukt det heldigvis, men kom advarsel om at det kosta penger å logge seg på eller no sånnt

Det skal ikke koste noe å laste dette ned og bruke det. Nå er det lenge siden jeg tok i bruk dette, men bruker det gratis og har alltid gjort det :)

Jeg har har ikke brukt alle typer nedlastingsprogram, men har prøvd Kazaa, WinMX, Limewire og Morpheus. Soulseek er etter min mening totalt overlegent, men sikkert ikke best hvis det er albumet til Tom Waits du ser etter... Skal du ha nyere trance (og da mener jeg ikke jalla-trance som Dina, Captain Jack eller Brooklyn Bounce) og livesets med god-dj'ene duger dette bra ja. Lykke til :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider