pathfinder Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Hei Har en audi A4 08 mod, og det ene ryggelyset har gått. Det jeg lurte på er hvordan kommer jeg til lykta så jeg får bytta pære?? jeg finner ikke noen skruer eller andre måter å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 De første gangene jeg byttet lyspærer på bilen min, så spurte jeg Møller om de byttet pæren for meg om jeg kjøpte pæren der. Svarte var "selvfølgelig". 56,- for en blinklyspære med bytte (foran). Det kan lønne seg å spørre. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pathfinder Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 ok, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg