Stunt Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Visst det er noen som har en bmw E-21 stående så er det veldig interresant! Er på jakt etter en som er i grei stand og som går an å resturere for Banebruk og slalomkjøring.. Helst en 323 da. Men alt av interresse kan svare her eller sende meg en Mail på: Espwil@hotmail.com Forresten så er eg og på kikk etter en M5 motor eller noe annet fett!! :cool: :D Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har tre e-21 jeg vurderer å kvitte meg med. Har også en nyoverhalt 2,0l rekkesekser liggende - M20 Alla er ganske shabby og den ene er delebil. En 316 og en 320. 320 er i daglig bruk og aut. Noe av interresse? Billig billig!! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Eg har ein stående, 320 defekt motor, og bulk i ein skjerm, ellers bra skal få tatt noken bilder å sende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg