Gå til innhold

Grøftelys HJELP !

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noen små runde grøftelys som skal bak RS4 fangeren.. og på noen Polo så e det jo grøftelys orginalt (trenger sånn bryter /m grøftelys , så viss noen har.. MSG ME)

det så er spørsmålet er at sonick forklarte at på hans golf II så var det ikke grøftelys orginalt , men alikavel så "låg" grøftelys tilkobling klar i motor rommet (alså , bare til å koble inn på der og vips så har du grøftelys på "lys bryter")

er det slikt på Polo 6N også ? noen så har erfaringer med dette.. er sikkert kje umuligt å finne utav , men alltid enklere når andre fortelle sine erfaringer :)

mvh

Erling

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

er jo bare å kjøpe en relee å litt ledninger å en liten bryter en plass å ha i bilen..?

såklart har eg rele og "liten bryter" , men som sagt.. når en kan få det på "lysbryteren" så er jo heller det ønskeligt! får ta en tlf te møller og hørre.. eller viss noen ska ringa te dei i nærmaste framtid så hadde det vært fint om noen hadde spørt...

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite stress og koble seg innpå viss det ligger fram (sånn så på golf II)..

men i værste fall så blir det en liten beskjeden bryter inni bilen... lika det ikkje....

btw mr_simba : ser du har grøftelys.. kan kje du åpne panseret å følge ledningene fra grøftelysene og se om dei går i noe kobling i motor rommet ?

det hadde vært snilt gjort :)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på Polo men på min Golf III ligger det klart til grøfte lys. Men jeg må bytte bryteren inne i bilen.. og den kosta 1500,- fikk jeg opplyst på Erik Arnesen på Bryn

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holy makaroni !

for 1500 så e det så uaktuelt at eg ikkje kan stava det......

kjøpte en liten beskjeden bryter til 20kr og lednings"nett" til 109,- kr...

rele for noen små penger..

så..

då blir det uten org.bryter ja :rolleyes:

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

holy makaroni !

for 1500 så e det så uaktuelt at eg ikkje kan stava det......

kjøpte en liten beskjeden bryter til 20kr og lednings"nett" til 109,- kr...

rele for noen små penger..

så..

då blir det uten org.bryter ja :rolleyes:

det var det jeg gikk for også, bryter til kr 9 fra biltema, sweet:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Har sett litt rundt, og funnet ut at noen mener såkalte FF tåkelys er fine, mens andre mener hella micro de eller noe sånt...

Har noen bilder? Har orginal fanger fremme, men har planer om å få meg noen lykter jeg også :)

Forklaringen til Gua ovenfor ser fin ut, men som sagt, hadde vært digg med bilder...

Kan noen ta bilder av hvor de har lagt bryteren også (uaktuelt med 1500...)? Og er det lettest å tre kabelen samme vei som f.eks. strømkabelen til forsterkeren (gjennom den fletta med alle ledningene i)?

----

Det var meningen å legge denne i http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=36278&page=1&pp=15&highlight=gr%F8ftelys ... jaja

- 2001 VW Golf Highline 1.9TDI

- (X) 1996 VW Polo 6N

Lenke til kommentar
Del på andre sider