Steffen Karstoft Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Hei. I høy fart på autobahnen blåste hele min høyre blinklykte av bilen, dette har skjedd før (de er dårlig festet). Jeg kjøpte ny lykte nå på Biltema og koblet denne til, men den blinker ikke. Det er som om det ikke er kontakt, da de andre høyre blinklys (side og bak) blinker fort som når det mangler en pære. Når jeg sjekker ledninger og kontakten som kobles til lykten ser alt bra ut, ikke noe ledningsbrudd umiddelbart. Kan det være relé som har gått? Og hvordan sjekker jeg dette? Har nesten null peiling på slike elektriske greier i bilen så bær over med meg :) Takknemlig for al hjelp. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Og pæra? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Karstoft Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Pæren er helt ny, den følger med den nye lykta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Hadde dårlig kontakt i sokkelen på mitt høyre blinklys. samme bil som din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg