Omega<3 Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Hei, Eg har ein Ford Dexta som ikkje vil gå skikkelig etter at eg skiftet olje og gjorte reint luftilfteret. Etter det gjekk den berre på 2 sylindre, byttet til en annen dyse, og da gjekk den på alle tre, men er fortsatt kompresjons støy fra filter, og bankelyd fra motor. Den har alltid vert tungstarta når den er kald, men er like tungstarte er etter at den har gått ein time.... Hva kan være problemet? Takker for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Du skriver ingenting om det er Dieselmotor eller bensinmotor. kommer det noe røyk røyk ut av eksosrøret når du drar den på startern? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 E Diesel. Kjem masse svart røyk ja, mn når eg endelig får start so kjem da heilt fin eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg