KIRK Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en E-klasse som arbeis/sladdebil, men har hørt at 2 literen er lat, men 230en skal visst være frisk. Haka er at nesten alle 230 er med automatgir, så jeg lurer rett og slett hvordan denne er "å sladde med", for å spør litt barnslig. Ryker denne fort, eller er dette seige saker? Er det noe annet jeg bør se etter/passe meg for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Det er altså ingen her som har prøvd W124 med automatkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Fin å sladde med på vinteren ihvertfall, spesielt hvis du har ASD(sperre) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Takk for svar. Hvilke har sperre? Lamellsperre det er snakk om da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 ASD er oljetrykksstyrt sperre, sitter ei pumpe på kammen, og er ei varsellampe inni bilen Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Hvis du har en lampe med "utropstegn inni en trekant" i midten av speedometeret, og en varsellampe med teksten ASD, så har bilen sperre ja. Funker bra, men kobler vel ut over en viss hastighet. Dette skal visst være lett å koble ut, bare å klippe en eller annen ledning. Men syns det er en liten overdrivelse å kalle 230 automat for "frisk", det er ikke noen rakett akkurat. Men, den er sprekere enn mange av dieselalternativene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth_lh3 Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Eller 300te - asd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg