Slettengen| Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Hvor får jeg tak i sånn front til min b1? Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Det er omega b2 front, høggern da eller kjøpe en delebil? Må vel til litt ombygging også. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Er en Omega B1 front, men Irmscher... Leveres vel ikke lengre originalt, men prøv Ebay :) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 faen a! jeg vil ha sånn!!!! hehe Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Gamlebilen min og jeg som har bygget den. Fangeren som sitter på der var siste irmscher hadde på lager. Denne rota de frem fra ett gammelt lager til meg etter att den andre ble kjørt i filler ved ett uhell. Manglet ett par av delene, men de hadde jeg fra før. Så ebay er nok eneste mulighet. Å som det står her så er det B1 og IKKE no B2 front. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Hadde espace leppe på den i mitt eie Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Aha, veldig pen bil. ser det godt at det er en b1, speseillt på panseret. Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg