Gå til innhold

Anlegg i en E30, hjelp :)

Ranger emnet

ReWrite

Anbefalte innlegg

Jeg har en E30 318i stående klar hos onkelen min i garasjen..

Siden jeg nå selger bilen min, en Jetta 1.8 GL fra 84 med anlegg i så forsvinner det..

Det jeg hadde der var en:

- RF Punch 200a4 forsterker

- RF Punch 6*9 høytalere

- 10" Pioneer 300watt Sub i Bandpass Kasse

Dette ga greeit med trøkk, men 10" ble for spinkel og ja, det var liksom lyd og ikke noe mer...

Nå som jeg har fått ny bil som ikke er blitt rørt anngående annlegg, så trenger jeg litt hjelp i hva som er lurt og bygge.

Jobber som lærling og tjener ikke så altfor godt, så hold det så billig som overhode mulig..!

Jeg har allerede sett meg ut en Sony Spiller som støter mp3, men ellers så er jeg helt blank.

Eneste er at det skal gi mer bass-trøkk enn tidligere..

Og noen som vet hvilken størrelse fronthøytalerne til BMW E30 er?

Takker så mye for ALLE svar.

:dude:

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha det til å "trøkke" vil to 12" i lukka kasse spille sjefs (f.eks. dbl-spola JL Audio)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye økonomisk spillerom gir lærlinglønna deg da?

Finnes mye snadder å foreslå, men et budsjett er alltid kjekt å ha å gå ut fra. Er du villig til å bygge over litt tid, eller må du ha alt nå?

To Infinity Kappa Perfect 12.1 vil også gjøre seg bra. Ikke for dyre, lettdrevne og vil sammen med en DynaBel monoblokk gi mer en nok lyd og trøkk.

Sammen med 4 kanalern fra DynaBel og et sett Infinity Kappa 65.5cs vil det nok bli godlyd.