Roy Einar Aatland Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Heisann. trenger en portet kasse til CWene. har en tett en men mangler liksom trykket.. har denne forsterkern: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8396&katid=37&mid=m436&id=&vn=736 Og disse subbene: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8400&katid=28&mid=m436&vn=736 finner ingen kasser som kan passe på literen i en åpen kasse? noen som har ide hva jeg kan gjør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Da får du jo lage kasse sjøl, eller få noken til å lage kasse til deg Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Denne er jo ikkje langt unna. http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_311_509&products_id=3373 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Bestem deg da, portet kasse, lukket kasse, eller ingen kasse(åpen kasse ;)) Hvor stor er den lukkede kassa du har nå? Hvis den er på ca 28 liter, så er det for lite, de spiller bedre i 40 liter pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Einar Aatland Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 skal ha portet. og hva den jeg har nå er på vet jeg ikke men tippe ca 28.. men har 2 elementer finner ikke kasser som passer ca på literen som du kan ha 2 elementer i. ja kan ta 2 kasser men vil helst sleppe det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Du bør helt klart bygge kasse selv, eller få noen til å bygge for deg. Da får du riktig størrelse og en kasse som passer perfekt i bilen. 55liter pr element, og porter på 10cm x 19cm.... En port pr element, også deler du kassa innvendig. Jeg kunne laget en kasse til deg, endel billigere enn feks 2stk av den det linkes til over her, men jeg bor nok alt for langt unna deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Du bør helt klart bygge kasse selv, eller få noen til å bygge for deg. Da får du riktig størrelse og en kasse som passer perfekt i bilen. 55liter pr element, og porter på 10cm x 19cm.... En port pr element, også deler du kassa innvendig. Jeg kunne laget en kasse til deg, endel billigere enn feks 2stk av den det linkes til over her, men jeg bor nok alt for langt unna deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Einar Aatland Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 hehe:P vestfold er ikke så langt:P men skal ha dette i en audi a4 b5 sedan. så er jo litt vanslig og få lyden inn i bilen syns jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg