Gå til innhold

Metall plate under hatthylle

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Hei.

på bilen min er det metall plate under hatthylla.. jeg har hørt at denne har med stivinga og gjøre på bilen bak er dette sant?

har også hørt at det ikke er noe og bry seg om og at det bare er og kappe større hull i den for å få i støre høytallere.

sitter pr i dag der 13cm store høytallere og jeg har noen 6*9 liggendes som e har lyst til og smette nedi.. om ikke det blir noen 6,5 tommere...

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plata er nok der for en grunn, men med litt skruing og et satabilisatorstag el.l så løses det problemet lett :)

Vil komme med en forsiktig -nei sterk! henstilling til at du heller moterer et skikkelig frontsett enn 6*9 bak.

Blir som å sitte med ryggen til på konsert...

Men om du absolutt MÅ ha noe der, så gå for et greit komponentsett fra f. eks Peerless.

Da slipper du å tenke på å kutte i plata også...

6*9 kan du jo ha i båten el.l...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Plata er nok der for en grunn, men med litt skruing og et satabilisatorstag el.l så løses det problemet lett :)

Vil komme med en forsiktig -nei sterk! henstilling til at du heller moterer et skikkelig frontsett enn 6*9 bak.

Blir som å sitte med ryggen til på konsert...

Men om du absolutt MÅ ha noe der, så gå for et greit komponentsett fra f. eks Peerless.

Da slipper du å tenke på å kutte i plata også...

6*9 kan du jo ha i båten el.l...

takk for svar.

er heller ikke sårlig begeistert for 6*9 men har noen liggendes som spiller ganske bra.. fra gamle bilen..

har bare plass 4" foran jeg og det har jeg jo, men blir ikke no særlig mellom tone på dem akuratt.

så får se hva jeg gjør.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider