Gå til innhold

"RoadRush MK"Ny oppstartet bilklubb i Nord!

Ranger emnet


EilertseN

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått en seriøs bilklubb til Tromsø,RoadRush MK!Vi er i full gang med utvikling av web-side som vil være oppe iløpet av kort tid,der kan du bli medelem,lese nyheter,bilder og vi vil arangere biltreff og masse annet gøy mot våren\sommeren.Vi er allerede gått igang med å skaffe fordeler for RoadRush MK medlemmer,som rabatter osv..Dette tror jeg flere har lengtet etter her oppe.Vi vil selfølgelig annonsere web siden her når alt er ferdig.

 

Mvh.

 

"RoadRush MK"

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,dette er i boks,bare seriøse medlemmer i styret.Så dere kommer sikkert til å se oss allerede i gruppe på tur ned til sommertreff.Dette kommer til å bli morro.Web adresse kommer opp på bilforumet.net så raskt som mulig.

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere som tar i et tak her i nord:) Men bare lurer på et par ting. Hva med et norsk navn på klubben i stedet? Det vil være mye lettere å hente inn rabattavtaler o.l til en klubb med et godt norsk navn er min erfaring. Men dette ser dere nå selv. Flere roadrush domener er allerede reservert i usa o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,menne vi vill ikke ha et klubb navn som vil høres ut som noe lokal klubb.Og vi finner nokk et ok,domene.Ellers har jeg gode kontakter innen bransjen i tromsø,så rabatter trur jeg nokka vi skal få ordnet.. =)dette blir nokk fett..

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rumble

Ja drømma må man ha, mænn eg e redd Lavangsdalen e det nærmeste vi kommer - noensinne.:rolleyes:

Jo, sant det. Lavangsdalen er forresten en utmerket plass til å avholde "Hi-Speed-Trials" på. Ikke noe organisert, seff, men arti å presse grenser en sen kveld/natt man er alene på veien... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. ikke akkurat i tromsø,menne tenker vi på å arrangere noe stort,for eks, drag.. er det jo ikke lange veien til finnsnes.Det kan vi få leid bane.Å arrangere masse morro.Der blei det arrangeret rallycross på asfalt.Vi kan ¨få mye til her i tromsø, så lenge vi gidder gjøre noe med det.

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår