Kentommy Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Bruk heller skravletråden til sånne spm :-) Men 18" og vingen bak er aldri feil?:-) Lakkere fangere gjør seg veldig på sølv hiace :-) Panser beskytter osv gjør seg også mye.. Bra start med LED's :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 (endret) Jeg ville lakkert fangere, dørhåndtak, speil og grill. Satt på takvinge bak, siderør langs kanalen, gangstercap, vindavisere, panserbeskytter, markeringslys i vært hjørne av fangerne, LED lys i bunn av frontfangeren, sotet rutene framme, senka den, med noen gromme hjul mellom 17"-20", kufanger, satt på en potte bak, tatt av takstativet. og sikkert litt småsnaxx :P du kan se på denne linken her! det er gamle bilen ;) ( http://www.bilforumet.no/bilmerker/toyota/hiace/280924-gamle-hiacen-d.html ) Endret April 17, 2012 av Kimhiace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 feite hjul! hva heter felgene? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 noen bilder igjen da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Hehe, ja jeg syntes det :D de heter (Mickey thompson Classic II) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 takk for svar gutta :) tenkt på alt det ja :P takstativet skal nok av ja,.,. er ikke noen som har no gromt til hiace??? felger, qfanger o.l???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Er ikke så lett å finne de tinga her brukt nei, bare felger som er lett å få taki brukt ;) Det andre må du nok kjøpe nytt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Veit det.,., har kikka på finn hver dag, hele tia, men finner ikke de rette :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 så hvis noen kommer over noe så er det bare å hyle ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hehe :P skal jeg ;) Du får si ifra vis du skal ha gangstercap eller panserbeskytter ;) Vindavisere og takvinge får du på Toyota forhandler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 panserbeskytter skal jeg ha,.., gangstercap er jeg litt i tvil om :P tenkte å ta en prat me arctic trucks i drammen,.., de har ivertfall qfanger til meg,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Okei :P de har panserbeskytter på artic truck å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hehe :P skal jeg ;) Du får si ifra vis du skal ha gangstercap eller panserbeskytter ;) Vindavisere og takvinge får du på Toyota forhandler :) Har du en ekstra gangsercap på hånden eller? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Nope, men kan skaffes ;) har den nok innen en uke da isåfall :) det skulle du hatt på din syntes jeg :P også er den fin mot sola :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hva koster den a? Du skaffer panserbeskytter også? pris der? Kjekt å veta :) Har ikke problemer med sola med den sotingstripa jeg har :p Men da er det jo dobbelt opp da :D Hehe :P Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg