Kentommy Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Vet ikke hvordan det blir om natta. men skal ikke bruke hovedlampene som kjørelys på bilen min, skal ha DRL lys, sammen med parklys ;) og tusenmetere som fjern :P hvor har du funnet deT ? :P Hva gjør du på natta når du ikke kan bruke fjernlys? :p Det må jo bli jævli mørkt? xD :p Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg slår ikke av fjærnlysa jeg O:) jeg blir jo ikke blenda når jeg har 3 X 100W xenon ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hehehe :p Helt til du møter din likemann ;-) Hehe Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 :P blir nok 3x 100W i tusen meterne, og 35w eller 55w i hovedlampene, også kan det hende jeg bygger om frontfangern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Hehehe :p Helt til du møter din likemann ;-) Hehe eller en semi me masssse lamper :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Når jeg hadde på 3 x 75w xenon i tusenmetra. så slo til og med semiene med masse lys av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 hehe :) Bare du ikke blender purken så er det det samma :D Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Hehe :P skal prøve :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg slår ikke av fjærnlysa jeg O:) jeg blir jo ikke blenda når jeg har 3 X 100W xenon ;P Er du seriøs nå eller? så du gir faen i om du blender folk? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Haha, ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Dårlig bilde men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Ny polerte felger å greier ;) og ny vaska bil (Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Satt på sidepipes igår ;) er ganske lavt, men det får gå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg