Bilteknikeren.com Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Her snakker vi om Fords store stolthet, og så går det ikke an å skryte av stridsvogna en gang... sukk få det på plass :D :D :D Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Skjønner ikke hvorfor scorpio alltid blir oversett eller slengt dritt om, når en ser hvor mye annet drit folk kjører rundt i. Scorpio er en kongebil å kjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Legg inn Scorpio forum da !!! retards... Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 done doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Håkon A done doh takker :) blomster er på vei... Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg