pjotr Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Nå som dere har oppgradert sia litt, som jeg forøvrig syntes ble bra, vil jeg påny foreslå å opprette ett "Lover & regler"-forum. Er jo forum for det meste, og jeg tviler på at det ikke bare er jeg som ønsker å diskutere litt lover og regler. Finner ikke noe naturlig forum å legge det inn under i dag. Når dere lister opp de forskjellige forumene i tre kolonner, blir det jo ganske oversiktlig uansett. :) Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Det hadde jo vært en mulighet å ha en seksjon på førstesiden (altså ikke den delen som er selve forumet, hvis dere skjønner) der man la inn ihvertfall lovteksten til de mest vanlige tingene som folk lurer på.... Bare en liten tanke fra meg............ Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 skal ta å vurdere det. men at brukerne skal legge inn reglene kan fort bli litt kluss..så vidt jeg har sett så finnes det 1000000 regler for soting av ruter her :) vi får se hva vi får til, om vi enten lager et fritt talende forum der folk kan diskutere regler, eller om vi lager et oppslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg