teleskimo Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Som sagt, hvilke felger er dette? [ATTACH]23853[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Er vel noen TSW felger ville jeg tro! men vilke er litt vanskelig og se... Snetterton kansje Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teleskimo Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Rimelig sikker på at det ikke er de. Ligner noe på RS4 II syntes nå jeg, men er for mange eiker der. Er vel noen TSW felger ville jeg tro! men vilke er litt vanskelig og se... Snetterton kansje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Vel flere av tsw sine felger som har like mange eiker som de på bilde! og de er veldig like! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teleskimo Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 RH AW Crossline 20" intens googling hjelper til slutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg