Opelmor Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i bunnplate og envt pris til en opel astra 1.7td 97mod??? Drit og møkk ødelegger dynamo`n tydelighvis:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 jeg har en astra er det plate på den skal du få den for 100! Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmor Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Hjertlig takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet August 20, 2011 Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 litt treg jeg. skal du ha den? Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Hvis ikke så kjøper jeg den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 skal du kjøpe den så er jeg på jevnaker i ny å ne=) kan ta den med Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Jatakk. Ta den med :) Sender deg Pm med mob nr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hei igjen . Jeg hørte ikke no mer fra deg :O Har du ennu den bunnplata ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg