Frode Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Heisann!!! Skal kjøpe en bilstereo med MP3, og har funnet 4 stk. Clarion DXZ818RMP, Clarion DB628RMP, Blaupunkt Los Angeles MP72 og Acapulco CD52. Noen som har noen erfaring med noen av disse? Eller Som vet om noen sider på nett hvor de tester bilstero? Forhandleren jeg skal kjøpe hos (får de til innkjøpspris) har bare tildgang til Clarion og Blaupunkt, så derfor blir mine valgmulighter litt begrenset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Hva mes SONY, ALPINE??? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Enkelt og greit fordi, jeg får Clarion og Blaupunkt spillere til innkjøpspris, altså over 50% avslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤w¤ Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Har du kjøpt den en alt? Jeg har en Casablanca kan ikke si noe annet enn at jeg er stor fornøyd med den!!! Du må jo kjøper den du har mest bruk for jeg tenker på utganger osv... eller vil du bare ha en som ser pen ut og gir bra lyd ( Når det gjelder lyd så er bp noe av det beste "nesten" uansett hva du velger)! Nå kan det hende at mange ikke bp fan kommer til å kritisere men so be it! Jeg har vel hatt min i over 1 år og den har vært inne i 3 biler uten noen prob.... så om du velger bp så tar du et bra valg uansett hva du tar ;) Siter In ¤w¤ we thrust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skrevet Oktober 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Takk for svar. Så nå gleder jeg meg bare mer, til jeg får min Blaupunkt Los Angeles MP72 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Samme hva folk sier så lager blaupunkt noe av de beste spillerne på markedet. Radiodelene deres er hellt sinnsyke, og cd-spillerne står ikke tilbake for noen andre merker. De har dessuten masse bra funksjoner. Det er vel en grunn til at mange dyre bilmerker bruker blaupunkt til å lage spillere for seg? Er nå på min tredje San Fransisco, og jeg har ikke tenkt å skifte. Har etterhvert skaffet meg bra priser selv, betaler 20% under netto :D Trenger du forsterkere/høyttalere vil jeg anbefale å kjøpe Velocity, som er et undermerke av Blaupunkt. Man kan kalle det en slags "ungdomsserie" fra Blaupunkt. Forsterkerne fungerer sinnsykt bra, det samme med høyttalere og sub`er. De gjør det dessuten veldig bra i tester. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg