Gå til innhold

Billig Trimming

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye må jeg gi for en 940 LT 2.3 motor som feks er chippa til 200-225 feks.. med alt som trengs, alt av deler, hjerne, intercooler, gear... ja alt

den holder vel lenge med 225?

uff.. detta lukta det litt mye penger av :) (for meg ihvertfall)

engien > looks

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er forskjellig ja, som mye annet.

Men må nok justere prisen litt på motor konseptet ditt.

Leter du etter priser får du nok skaffet deler til opp mot 20.000.

Men du skulle ha gear, clutch, lameller ic +++ som holder 200-250?!

Mitt motor bygge ligger vel på i reine deler ca; 35.000.

Dette er;

Blokk(B230Fk vekktjustert, balansert, nye lager pakninger simringer.), portet topp(531), turbo Garret t3 trim 60, chip, kam(ny spes lagd), trykkplate og lameller (Ap-racing), et svinghjul bearbeidet for at trykkplate og sv.hjul skal passe, M90 kasse med pedaler, girstang, slave og hoved sylinder, samt masse andre smådeler, bolter+++ for montering av alt sammen.

og enda så mangler Alu ic.

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt ha den motoren ordinal også jeg, med bare å justere wisegippen litt, skal vel gi til at den har 150....

jeg har ingen planer om å trimme den så veldig uansett, vil bare ha rundt 200,, det er jo innafor lovlig på 240..

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

godt mulig.

hva er det beste B23ET eller B23FK/FT ?

kan jeg få noen tall på FK og FT ?

B230FK/FT er mye bedre motorer en ET motorene hvis du skal trimme ihvertfall. I original stand er vel en B230ET et helt ok og en del billigere alternativ. Har jo 180Hk originalt.

- Honda CB750K 1977mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider