Gå til innhold

Steinmetz 3.0l kompressor problemer! haster!

Ranger emnet

Doffy_1989

Anbefalte innlegg

heisann har litt problem med min ny bil som jeg fikk i helgen!..motoren er en 3liter steinmetz me kompressor fra Cadillac Catera.. probleme mitt er at jeg har mister alt Trykk i clutchpedalen den lekker bremseveske..fyller på bremseveske så presse jeg på pedalen så komme trykke tilbake men går fort ut av trykk igjen..de jeg har sett så ser de ut som de lekker fra venstresiden av kassen vis du ser oppi fra motorrommet? ligger slavesylinderen på den siden? den som lekker?? noen som har tips trenger hjelp fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Slavesylynderen er tredd rundt inngående aksling, og er skrudd fast i gearkassen. Så her må du nok ut med gearkasse for å komme til.

Du forteller ikke hvilken bil det er, men regner med det er en Omega siden du poster det her.

Det du kan sjekke, er luftenippelen på venstre side, når du ser nedi motoren framfra. Denne kan jo lekke, men du må under bilen for å sjekke dette.

Håper dette hjelper deg litt på vei :)

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at at det var luftenippelen..helle luftenippenen va knukket av:-/ er jo to hull eller åpninger på vær side av kassen så du ser trykkplaten osv der inne var den knukket av:-( et helvete og komme til håper jeg klare og bytte den uten og ta av kassen.......ja er den? kjenne til den?

282582_10150730200510296_789260295_19845055_2263361_n.jpg

Et bilde noen som vet om jeg kan droppa alt de greiene og bare hiva på en nippel me åpning isteden for alt dette?

Endret av Doffy_1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider