WilliamHirst Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Kjørte en tur i dag og da merka jeg en jævli skrape/skjære lyd fra venstre trommel, metall mot metall ligner det veldig på. Tatt av hjulet og da gjenstår det å få av trommel-huset, hvordan gjør jeg det? damndamn noen som har suuupertips til meg? :D skal nevnes at det er 95 modell polo med 40 kw :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deftones9 Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 " Skrapelyd fra bremsetrommel? Kjørte en tur i dag og da merka jeg en jævli skrape/skjære lyd fra venstre trommel, metall mot metall ligner det veldig på. Tatt av hjulet og da gjenstår det å få av trommel-huset, hvordan gjør jeg det? noen som har suuupertips til meg? skal nevnes at det er 95 modell polo med 40 kw :p" --------------------- det kan ikke bare være at håndbrekket ikke er helt trukket ned? En annen mulighet er jo at den ene stramme skruen før ytre hjullager er for stram. for å få av trommelen skal det være å stikke en skrutrekker i den øverste venstre hulet på trommelen, du skal komme borti en liten justeringspinne som skal dyttes opp... kan være litt problematisk, ettersom det pleier å være rimelig rustent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg