Gå til innhold

Hva synes dere om den nye siden så langt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den nye siden har nå vært oppe en liten stund, hva syntes folket så langt? Hva vil dere se mere av? Tester, artikler, prosjekter eller webshop? Hvordan tester vil dere se og hva slags biler vil dere lese om i prosjekt delen. Har depoet fallet i smak?

Diskuter alt i denne tråden

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes den virker grei, men hvorfor ikke ordne det slik at når man trykker "View New Posts" så åpner ikke IE browseren i nytt vindu?

For mitt vedkommende liker jeg å surfe på nettsidene til aviser o.l samtidig som jeg er på Bilforumet, og når jeg da trykker VNP åpner den som regel i browseren som jeg hadde oppe fra før av.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

For mitt vedkommende liker jeg å surfe på nettsidene til aviser o.l samtidig som jeg er på Bilforumet, og når jeg da trykker VNP åpner den som regel i browseren som jeg hadde oppe fra før av.

Dette er under utbedring ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Jævla plagsomt å komme seg inn på forumet.

Må trykke sånn 10 ganger for å finne "View new posts"

Kanskje det er bare jeg som er dum ;)

Trykk på ikonet øverst i høyere hjørne, det er view new posts. :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Den nye siden har nå vært oppe en liten stund, hva syntes folket så langt? Hva vil dere se mere av? Tester, artikler, prosjekter eller webshop? Hvordan tester vil dere se og hva slags biler vil dere lese om i prosjekt delen. Har depoet fallet i smak?

Føler det virker OK, synes kanskje fargen er litt spesiell da.

Akkurat det med depoet er det en liten detalj dere kan sette opp, under signaturen så har du jo linkene "profil" "PM" osv, lag til en knapp der det står "kjøretøy" eller noe, og når jeg trykker på den knappen så henter den alle bilene fra den brukeren fram fra depoet. (vet det skal lite til å kjøre på programmeringsiden, da det bare er og hente nicket fram på samme måte som på de andre knappene og includere "NICKET" i denne (http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP&makeid=&model=&user=NICKET)

Ellers kan dere jo bare skrive tester av altslags ting til krampa tar dere :D jo mere jo bedre..

Hva skal dere egentlig ha i webshoppen? Klistermerker og fargestifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at aktiviteten på forumet kan synke iom at det er litt tungvint å komme seg inn på forumet. Internett surfere er enkle mennesker.. Fint med en portal, men portalen burde være en link under bilforumet istedet syns jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjekt jeg.... Bedre enn det var hvertfall. De forskjellige delene av forumet åpnes i nye vinduer å slikt. *Me like*

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den nye startsiden. Viser at siden er på vei til å bli noe større. Den gyldne middelvei med litt forandring, ikke for mye er vanskelig å finne, men personlig synes jeg forandringen er til det bedre. Litt større mangfold. Som sagt, dette viser at siden utvikler seg, noe den nesten må gjøre for å kunne hevde seg i det lange løp.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

liger den nye siden utrolig godt. lett og finne frem og tøft deisgn :D

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Akkurat det med depoet er det en liten detalj dere kan sette opp, under signaturen så har du jo linkene "profil" "PM" osv, lag til en knapp der det står "kjøretøy" eller noe, og når jeg trykker på den knappen så henter den alle bilene fra den brukeren fram fra depoet.

word!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider