Gå til innhold

Hva synes dere om den nye siden så langt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

Den nye siden har nå vært oppe en liten stund, hva syntes folket så langt? Hva vil dere se mere av? Tester, artikler, prosjekter eller webshop? Hvordan tester vil dere se og hva slags biler vil dere lese om i prosjekt delen. Har depoet fallet i smak?

Diskuter alt i denne tråden

Godt fornøyd med den nye portalen, det gir ett bedere inntrykk enn den gamle starsiden som begynte i forumet. Nå gjelder det bare å fylle opp med stoff:)

Prosjekter er alltid spennede å følge, hva slags biler det er er jo igrunn ikke så viktig, er alltid noen som liker det. Det tenger jo ikke bare være værsting bygg heller, suns jeg. F.eks. hvis det er heftig bilsterioinnstalsjon eller lignende. Intresant å de hvordan ting er gjort.

Når det gjelder depoet så syns jeg litt større bilder ikke hadde skadet.. De må jo uansett ligge på eksterne servere. Noe jeg tror forhindrer mange i å få lagt ut bilder.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at dette skulle vært et helt annet type forum. Litt mer dynamisk med muligheter som IBstore. Da burde det vel bli brukt Invision Board 1.3 med mods som IBStore og bruker gallerier osv.

Eller et forum som det jeg har: http://www.ludrio.no/html2

Det får man fra http://www.phpground.net

Mvh. Carl Christian Bronken

www.ludrio.no

--------------------->>

signature.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er prosjekt-artiklene skrevet omvendt kronologisk?

Altså slik at begynnelsen er nederst på siden og så kommer resten (oppdateringer osv) ovenfor... Tror i allefall det er sånn det er gjort? :confused:

Muligens jap-style men ganske forvirrende for en stakkars vanlig nordeuropeer :D

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at forumlisten var som før. Endringen på forumlisten har ført til at jeg besøker færre forum en før. Blir litt tungvint.

Prosjekter er kult, men frykter det blir vel mange riskokere-med-snurre-prosjekter.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider