Gå til innhold

Hva synes dere om den nye siden så langt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

En klar forbedring fra forrige forum, jeg er knallfornøyd :D

Men fiks på diverse smileys som ofte "lurer" seg inn. Og legg gjerne til noen nye :)

Word!! Sånn som F.eks Det går ikke skrive bonde b.o.n.d.e.. må legge inn punktum eller lignende får å å skrive det.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by ClusterOne

Synes den virker grei, men hvorfor ikke ordne det slik at når man trykker "View New Posts" så åpner ikke IE browseren i nytt vindu?

For mitt vedkommende liker jeg å surfe på nettsidene til aviser o.l samtidig som jeg er på Bilforumet, og når jeg da trykker VNP åpner den som regel i browseren som jeg hadde oppe fra før av.

Dette problemet er der enda, å jeg begynner å bli gal av det!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Dette problemet er der enda, å jeg begynner å bli gal av det!

Jeg skjønner ikke problemet her, klikker dere på VPN når dere er i forumet, så åpner den i samme vindu. Klikker dere fra portalen åpner den ett navngitt vindu www_bilforumet_net, hvis den ikke gjør det er det noe galt med browseren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Jeg skjønner ikke problemet her, klikker dere på VPN når dere er i forumet, så åpner den i samme vindu. Klikker dere fra portalen åpner den ett navngitt vindu www_bilforumet_net, hvis den ikke gjør det er det noe galt med browseren deres.

Det stemmer det du sier her ja.. Men om jeg er på f.eks VG, og åpner et annet vindu med portalen, og klikker på new posts knappen, så åpner den forumet i VG vinduet.. Er mange som sier de har samme problem..

Hvorfor kan ikke alt bare skje i samme vindu da??

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synest dere bør ha et bilde upload script, som automatisk resizer bildene til ønsket forum størrelse.

dvs. laster du feks opp bilen1.jpg i 800x600, resizer den til 400x300 eller hva ønsket format er, samt den lager en tn_bilen1.jpg (thumb).

Det er ganske enkelt og jeg kan gi dere kode om ønskelig.

men.. da haster det, pga jeg reiser til milt mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider