Gå til innhold

Hva synes dere om den nye siden så langt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

Jeg lurer nå fortsatt på hvor i H** den webshoppen blir avdamndamn grinchy heyyou :D

Vinduet er navngitt www_bilforumet_net av den enkle grunn at man ikke skal åpne et nytt vindu for hver bidige gang man klikker på noe forumrelatert ifra portalen. Med IE åpnes alle linker til forumet fra portalen i samme vindu, og sånn vil vi helst ha det.

Hcis du går til en annen adresse i det vinduet som en gang ble åpnet fra portalen dvs. med forumet i, så vil forumrelatert materiale hvane i dette vinduet igjen.

Når det gjelder upload så er det bestemt at filer ikke skal lagres på bilforumet serveren, dette er ikke jeg som avgjør, jeg bare løser problemet etter specs.

Shop, ikke lenge igjen nå, så lenge jeg slipper å slite med masse andre problemer, f.eks. som vinduer som åpner her og der så kommer det til å gå fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by remster

veldig bra sider, eneste jeg ikke liker er at det faktisk åpner i nytt vindu når man feks trykker på user control panel. for de som vil ha det i eget vindu så kan man høyre klikke og open in new window. bedre sånn det var da man åpner i samme vindu.

WORD! :mad:

jeg H-A-T-E-R popupen fra portalen. Jeg er her for forumet, ikke portalen. Som nevnt tidligere, så synes jeg det hadde vært bedre om portalen var en sub under forumet. Forumet er faktisk det originale her. De som vil surfe begge deler samtidig bruker trikset med å høyreklikke.

my $0.02

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En timg som jeg ikke helt fatter er:

Hvis man er på "hovedforumet" (http://www.bilforumet.net/index.php?s=), og vil åpne et av underforumene i nytt vindu, og bruker høyre klikk -> åpne i nytt vindu, så går dette helt fint. Men hvis jeg holder inne shift, så åpnes det et nytt vindu med det forumet jeg vil ha, men samtidig så åpnes dette forumet i vinduet jeg åpnet det fra også, slik jeg får to stk opp (var litt vanskelig å forklare). Det er ikke min shift det er noe galt med, og det er kun der jeg har opplevd dette, ikke hvis man gjør det på et underforum.

Skjer dette hos andre? Og hvis, kan dette fikses på på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Hvis man er på "hovedforumet" (http://www.bilforumet.net/index.php?s=), og vil åpne et av underforumene i nytt vindu, og bruker høyre klikk -> åpne i nytt vindu, så går dette helt fint. Men hvis jeg holder inne shift, så åpnes det et nytt vindu med det forumet jeg vil ha, men samtidig så åpnes dette forumet i vinduet jeg åpnet det fra også, slik jeg får to stk opp (var litt vanskelig å forklare). Det er ikke min shift det er noe galt med, og det er kun der jeg har opplevd dette, ikke hvis man gjør det på et underforum.

Skjer her og.

Ellers liker jeg den nye siden :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Dette kan skyldes at vBulletin bruker hele raden som linken er i som link. Dette løses med javascript, og dette igjen kan jo kødde til shift-klikk operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle som klager over at ting åpner seg i nytt vindu:

I stedet for å gå til http://www.bilforumet.net så kan du heller gå til http://www.bilforumet.net/index.php?s=

da kommer man rett inn uten å gå gjennom portalen...

bruker selv opera, og forsetter fra "prevoius session" hver gang jeg starter så da har jeg automatisk siste sidene jeg var inne på, slepper nye vinduer osv...

Flott med den nye siden foresten.

Savner fortsatt litt en funksjon for "add comment" til depoet, eller "rate this vehicle"

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Beklager at vi ikke har oppdatert dette prosjektet....vi tar hele tiden bilder av bilen etter som ting blir gjort....vi har gjort en hel del.

jobber veldig mye om dagen så de 24 timene i døgnet strekker ikke alltid til.

men vi skal lage en skikkelig oppdatering med hva som ''skjedde med bilen'' nå snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...