Gå til innhold

Metallic lakk

Ranger emnet


_John_

Anbefalte innlegg

Der hvor du har slipt rust og grunnet må du ha farge på igjen...altså base!

Skal du legge klarlakk på hele bilen,så matter du ned hele bilen ja....men går du igjennom basen på feks kanter,må du legge base der også før du legger klalakk!

Men jeg ser ikke helt poenget i og legge klarlakk på hele bilen....Alt av bonker,steinsprut,dype riper(med mindre du sliper de ut),rust osv vil bli mye mer synlig når det blir blankt(hvis det blir blankt)

 

Har du ikke gjort dette før,og vil ha en bil som fremdeles ser "fin" ut,så la være!

Det og lakkere er ikke noe man lærer over natten!

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

metalliclakken er en vanlig base....basen legger du til du har dekk på det som skal farge på!Denne må tørke helt før du begynner med klarlakken (må bli matt).

Klarlakken legges på forskjellig fra merke til merke...Hør med de du kjøper den hos hvordan den skal sprøytes.

For lite klalakk (tørt/appelsin)

For mye klarlakk (sig/gassing)

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår