OpelVectra88 Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Jeg handlet meg bil(Opel Vectra 2003 mod) hos Autospesialisten på Råde for 2 mnd siden. Har hatt mye tull med bilen og selger er utrolig vanskelig å ha en ordentlig samtale med, uten at han må heve stemmen og være usaklig. I tilegg nekter han å la meg ta bilen på et verksted her jeg bor(da jeg bor 3 timer unna Råde) for så å fakse over et godkjent ark med de feilene som er på bilen, med signatur og stempel på at undersøkelsen er gjort av et godkjent verksted. Er mye mer, og om noen er interessert så kan jeg utdype historien etterhvert. Hovedspørsmålet mitt er dette: Søkte opp firmaet på google og fikk opp en link til dette forumet: http://www.bilforumet.no/andre_forum/annet-bilrelatert/15412-auto-spesialisten-a-s-2.html Kan noen her bekrefte om dette er samme firmaet som jeg snakker om? I så fall skal det firmaet få et skikkelig alvorsord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelVectra88 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ingen som har peiling...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Vet ikke om det er det stedet, men det høres rart ut at han oppfører seg sånn, hvis det er garanti på bilen skal det jo fikses, hvis han ikke er villig til og få det gjort et annet sted, så finn ut hva som er galt og kjør bilen ned til han og få det fikset. hvis ikke forbruker ombudet neste. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg