Gå til innhold

Da er vingen fra Helvete her folkens ;)

Karina

Anbefalte innlegg

Heisann Honda babe!

Lurer litt på hvordan det var ang. frakt, betaling og kvalitet på varen du fikk fra erebuni ? lang tid før du fikk den ?

Er plasten lakkbar ? Er den for myk så flasser jo den av..

Hondaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så skreiv jeg vel om problemene med pc'en??? Jeg lover at jeg skal resize bildene med det samme pc'en er fixet... OK?? Jeg bruker ALLTID å resize bilder jeg legger ut på forumet til 800x600 str.

2. Takk, var ikke sååå mange så likte vingen før jeg fikk den men utrolig hvor folk skifter mening ;)

3. Knock yourself out ;)

4.Turbo?? Det blir når du Typhoon betaler for det + etter importavgifta for mer hK enn originalt importert (Staten trenger spenn for alt)

5. Joda, jeg tar ikke ALT seriøst, men jeg synes at det er nok for en stund. Som sagt jeg er ikke på BMW eller andre merkers forumet å slenger dritt... 1000 mennesker kommer aldri til å bli enige om hvilken bil som er best uannsett...

6. Alle råd og tlf nr til folk med peiling om montering, priser etc mottas med takk! Jeg ser for tiden bare problemer med det :(

Til Hondaen: Kitet er i sånn *ikkehuskehvadetheter* fiber, karbon??? Så det er seff. lakkbart. Fronten er mykere, men den er heldigvis svart så jeg vet ikke det gjør noe om det flasser av litt. Men jeg er ikke utdannet lakkerer så ikke spør meg om dette..

Alt styret med å få det hit på døra ordet Marius (crazytuning) med, prisen er mellom oss to ;) hehehehe Det tok faktisk ikke så lang tid. Ca 8 uker. Lå 1 uke på Gardermoen bare pga bekreftelsen på betalt moms :(

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider