steff1bakk1 Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Hei! er helt ny inne på forumet. Har en golf 2 1.6td motorkode 1v(44kw) bilen kom akkurat tilbake fra lakkering forje uke var kjempe fornøyd :) en dag etter røyk topp pakninga. og da kommer spm!!!!! hvordan er det og putte nedi en 1.9tdk motor? motorkode aaz .er det mye som må modifiseres?eller er det bare bolt on? evt er det noen som kan selge meg en 1.6td topp for en billig penge? er sikkert mange andre linker på forumet angående dette men som sakt er helt ny her :S mvh vw fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 er vel ikke så veldig mye som skal til for å få denne til å funke? diesel motorene er desverre ikke min sterke side men så lenge gløding er på plass, samt noen ledninger til start/stopp på dieselpumpa så er det vel tut&kjør? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff1bakk1 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 hmm ja vi får se nå har jeg kjøpt motoren så håper alt går bra ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 (endret) jeg har en golf 2 gtd 80 hester. motoren i den var veldig slitt. så kjøpte med en golf 3 gtd med AAZ motor. ca alt var likt. bare 2 motorfester som måtte skrus av golf 2 motoren og monteres på 3eren. . stikkakslingene på golf 2 passer ikke golf 3 kassen. så må bruke girkassen til golf 2 på golf 3 motoren. så var det servo på den nye motoren. reimjule til servoen tar borti når man gasser på. så dette må skrus av. ellers er det bare vellstand. jeg har montert intercooler på aaz motoren. den som var orginal på golf2. her er en video av min. rett etter vi satt den i bilen.. Endret August 19, 2011 av johnnyfree Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warbergen Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Skal till med de samme i en golf 1 no, helt likt der og ? 2 motor feste som må byttast og skru av servo pompo :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg