Karlmval Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Hei Har en JBL W10GTI 600W RMS. Må jeg ha monoforsterker for å drive denne eller kan jeg bruke en 4 kanalsforsterker sånn at eg kan koble på 6*9ene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisasagen Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 etter mi meining burde du ha en mono på minimum 500 watt rms :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Du burde helt klart ha en monoforsterker til suben ja, også en tokanals til FRONThøyttalere. Har du de 6x9" i hatthylla, så kommer de til å låte fælt når de påvirkes av trykket fra suben... Det er foran du sitter og kjører, så da er det der det er naturlig å ha lyden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlmval Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Okai, takk for hjelpen. Ett spørsmål til. Den JBL W10GTI'en min. Kan eg kjøpe ferdig 10'' subbkasse til den eller må jeg bygge selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg