venix Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 jeg har no problemer med inspruten i bilen min som er en 87model 240 jubeleum,så bestemte meg for å sette på forgasser i stede, å jeg har et orginalt k innsug liggende å da er spørsmålet passer en 45 mm weber rett på der? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raskeladden Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 det er jeg ikke sikker på om funker, men det hadde vært drit gromt ! hvis det går så vil jeg gjerne vite åssen resultatet ble :D Siter det skal slurpe, ikke blåse ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohler83 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Ska funke å montere weber gassere på K innsuget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Vet ikke hva du mener med 45 weber men vis du tror du kan montere en dobbel 45mm weber eller lignende så er svaret nei. Det som derimot går er en weber 32/36 som er en to ports forgasser, ikke en dobbel. Hullene i forgaserfoten må utvides noe. Har selv kjørt med dette på 240 og det funker veldig bra Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg