Gå til innhold

Bbrann; Nissan 200sx s13 Prosjekt

Ranger emnet

Bbrann

Anbefalte innlegg

Synes det ser ut som om du klarer å få orden på bilen :) Skal vel ærlig si at det var like greit for utseendet sin skyld at du gikk i grøfta, for de gamle fangerne var ikke pene! Men etter hva jeg har sett av deg på mp, med tohjuling, så får du nok orden på det :)

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Beholder den, er ikke noe annet i den prisklassen jeg kunne tenke meg uansett, så meningsløst og selge bare for å selge.

Er ikke så mye igjn før den er "strøken" heller.

Har jo det meste fra før, feite felger, skinn interiør, akseptabel stereo, grei nok ytelse, coilovers, ekstremt stor kjøreglede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har punktert på ene framhjulet mitt.. det søg.

Så skulle jeg sette på vinterdekk.. og det var de felgene og dekkene jeg krasjet med, så der var 2 dekk punktert.. noe som søg enda mer.

deretter falt eksosen av ved elbowen, så da stod jeg på en bensinstasjon kl 2 om natten og prøvde å få hengt opp eksosen igjen, fikk det til etter hvert, men sykt unødvendig.

Uhmm, ja.. så slo jeg nedi med eksosen ved vanlig kjøring og slo løs hele bakerste festet til eksosen. Ikke de gummiforingene som er gåen, men feste i bilen hvor de foringene er festet -.-

Meget frustrert over alt unødvendig kødd som skjer!

Har bestilt ny downpipe og motordemper, kjøpt meg forsterket clutch, og bestilt meg ny lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei,

Er ikke så ofte innom dette forumet, men har ikke skjedd så mye siden sist.

Får ny Downpipe på mandag, så da blir det Clutch og Girkasse bytte, samt montering av motordemper.

Har fått ny dumpventil som er montert, satser på at denne holder og ikke slipper ut alt trykket.

Har vell strengt talt ikke lagt mopeddelen på hylla.. bygger fremdeles "stance scooter" og restaurerer en rs50, og skal kanskje fikse opp en Suzuki 125 marauder :P

Har ikke fått den lykten som jeg skulle kjøpe av en på 200sx forumet, så trenger fremdeles en ny lykt.

Setter pris på kommentarer, skal få lastet opp noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider