TormodB Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Hei Er ny her, og beklager om dette er omskrevet tidligere. Har overtatt en 98 9-5 sedan. Klimaanlegget er kraftig irriterende. Passasjersonen virker prikkfritt, men på sajåførsiden får jeg full varme når den stilles på 15 grader og oppover. Unntaksvis blåser den kald luft på LOW, ikke alltid. (men den kan altså blåse både kaldt og varmt på sjåførsiden, men gjør det ikke slik displayet sier den skal gjøre det) Noen som har erfaring og kvalifisert kan antyde hvor feilen er? mvh TormodB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TormodB Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Kodene på displayet viser for øvrig 1 - 06 TormodB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TormodB Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 JEg har nå skrudd opp og funnet feilen. "Blend door shaft" er røket. Og den er røket på en måte som gjør at hele må byttes. Den lar seg ikke reparere/lime. Delen kan sees på denne linken (den gule plastdingsen på et av bildene litt nede i tråden): http://www.econmancer.com/?p=98 Spørsmålet er: Går det an å få den ut uten å demontere hele dashbordet og ta ut hele varmeboksen? Har sett noen snakke om å demontere nedre del? Noen som har noe råd? Tormod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TormodB Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Vel , ikke mye respons. Men jeg fikset det selv, med megaplastlim og en metode Reodor Felgen ville applauder. Trengte ikke å demontere dashbord, bare litt akrobatikk og forsking på liggestilling rundt pedalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibbon Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ny her, virker ikke som folk er veldig flinke på å svare. Kult at du svarer selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg