texas_ranger Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 forleden dag begynte det og lekke (sprute) servo olje i en overgang mellom stål rør og flexi slange som gikk i fra servo pumpa og bak til motoren til tannstaget. bytta røret med ett nytt og fylte på med automatgir olje, vrei frem og tilbake på dekka flere ganger for og lufte ut av systemet før jeg startet bilen. men nå har den begynt og knurre med ett vist rattutslag, hva kan dette komme av? trodde først det bare var noe luft igjenn i systemet men har kjørt noen mil nå uten at det har bedret seg i det hele tatt. Har sjekka at det er nok olje på tanken, og har til og med prøvd og overfylle den litt for og se om det kunne hjelpe. om det er til hjelp så er det snakk om en Volvo V70 D5 (163HK) AWD 03 mod. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Og automatgir-olje er det som er på fra før? Kjørte du bilen uten servo-olje? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 ja så langt jeg har funnet ut er det automat olje som var på fra før, står forøvrig på flaska at den kan brukes til servo også. kjørte aldri bilen uten olje på, derfor jeg syntes det er litt snodig. røret hadde sånne plast kopper på endene under hele montasjen slik at det ikke skulle kunne komme drit inni røret også. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.