rekord11 Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 har en opel rekord 2,0 1982 som jeg har hatt som prosjekt det siste året, og nå som jeg har fått den ferdig og begynt og teste den så har tre radiatorer revna på samme sted, kjøleribbene rett nedenfor lokket revner.. noen som veit hva det kan være? For høyt trykk? noen som har opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Defekt toppakning som fører til høyt trykk? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
screamingpie Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Hei! Samme problemet på min 2,2i siden 1985 har jeg byttet 3 stk radiatorer pga lekasje i lodding. Det har nok bare med at det er kaldt og varmt som gør at metallet får materialtretthet. Jeg har kjøpt nye hver gang fordi jeg ikke har kommet til for lodding.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg