matros72 Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 soltaket på min a6 har blitt tullete nå.Når jeg vrir bryteren til vippe funksjon,så åpner det,men lukker seg med en gang igjen.Vrir jeg bryteren i nullstilling,ja så åpner det igjen,for så å stenge med en gang.Det samme skjer vist jeg vrir bryteren i stilling for å kjøre luka bakover og.Noen som har peiling på va dette kan være? Rele?bryter? Hvor ligger rele til soltaket? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 (endret) Har skiftet bryteren,men samme feil fremdeles. Har også fått tak i nytt rele,men begriper ikke hvor i all verden dette står på min bil?? står ikke i sikringsboks,ikke under dasjbord ved pedaler,ikke bak sparkedekslene i fotbrønnene,så i himmelens navn er det da? Releet har nr 205,men det nr finner jeg ingen steder på min bil. Endret August 8, 2011 av matros72 Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 det er mange reele sammen med det 205 reelet de står under fører siden du må ta ned det dekslet som er under førerplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Har sett under der,men finnes ikke noe rele nr 205 der.Men jeg tok ned dekslet til soltaket,å åpnet det manuellt begge veier noen ganger,å da begynte det plutselig å fungere som det skal igjen. Hva som gjorde dette vet ikke jeg,men det fungerer ivertfall helt fint nå.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg