thor89 Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Har kjøpt meg en 90mod St185. Det som var gjort med bilen når jeg kjøpte den var; 3" downpipe. Byttet bakre potte til en med 4.5" utblås, ellers eksos original. Powerfilter. Dumpventil. Det jeg har gjort er montert boost controller og fcd. Ellers er bilen original. Men synst ikke den går så godt som jeg hadde håpet på. Ved å øke trykket fra ca 0.6 som var originalt til ca 1.0bar så er det knapt nok forskjell. Er ikke dette litt rart? Har blitt fortalt av en at da skal jeg ha rundt en 260hk en plass. Men det tviler jeg på at stemmer i dette tilfellet. Har prøvd å nett vært opp på 1.3 også, men da tar det så lang tid før jeg får turbotrykk. Pluss den gikk ikke noe særlig bedre heller. Har også renset intecooleren med bensin. Noen som har noe tips til meg hva som kan være problemet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztorm92 Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Kan jo høres ut som turboen er sliten ?sjekket slark? å bilen er jo 23år gammel kan ikke ta det for god fisk at alle hestene står i stallen ennå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztorm92 Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 og sjekke alle slange forbindelser att den ikke suger falsk luft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iToyota Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Det skal mer til enn det for å få 260 hester, men du skulle merke endel forsjell på 0.6 bar å 1 bar. Er T-VSV blokkert? får du like mye trykk i alle girene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.